måndag 12 november 2012

Luffarslöjd

I vintras började jag en kvällskurs i luffarslöjd. Tyvärr hann jag bara vara med en av tre gånger eftersom jag var sjuk de andra gångerna... Jag hann i alla fall påbörja ett projekt och få lära mig lite olika tekniker. Nu i höst har jag till slut blivit färdig med ljusstaken jag påbörjade under kursen. Av restmaterialet som blev över gjorde jag lite annat. Det var intressant att lära sig men jag tror inte jag kommer att göra så många fler stora grejer (som ljusstaken som tog rätt lång tid att göra.) Men lite mindre grejer kanske blir av. =)




1 kommentar:

  1. Ursäkta att bilderna blir lite rutiga...det är för att jag lägger upp dem från mobilen (vilket jag tycker är väldigt smidigt!) Men förstår inte varför det blir så... :/ någon som vet?

    SvaraRadera